1963 жылы 17 ақпанда Өскемен қаласында, Ертіс өзенінің сол жағалауында облыстық көмекші мектеп-интернат ашылды. Оқу орнының директоры болып Равиль Назмутдинов Абдульманов тағайындалды, ол 1962 жылы мектепті басқарды және 1997 жылдың қазан айына дейін оның тұрақты басшысы болып қала берді. Оның басшылығымен алғашқы үш қабатты ғимарат салынды, бұл оқу орнының дамуындағы маңызды кезең болды.

Алғашқы жылдары, 1963 жылы интернатта 1-6 сынып оқушылары оқыды. Олар үшін 16 мұғалім мен тәрбиеші жұмыс істеді. 1966 жылдың 14 ақпанына қарай педагогтар мен қызмет көрсетушілер саны 50 адамға дейін өсті. Жыл сайын мектеп барған сайын жабдықталып, оқу және білім беру мекемесі ретінде дамыды.

Интернатта 3 ағаш ұстасы және 3 тігін шеберханасы, логопедиялық кабинет, үй шаруашылығы кабинеті, сондай-ақ душ және кір жуатын бөлме сияқты шеберханалар мен мамандандырылған кабинеттер жабдықталған. Көп ұзамай қазандық өз жұмысын бастады. Білім беру процесінің маңызды элементі Ауылшаруашылық еңбек сабақтарында қолданылатын мектеп жанындағы тәжірибе учаскесі болды. Сол жылы алғашқы шығарылым өткізілді. Бірінші бітіру сыныбын С. Р. Абдульманов жүргізді, ал 1966 жылы маусымда тәрбиеленушілер туған интернатының қабырғаларын тастап кетті. Әрбір мұғалім мен тәрбиеші үшін бұл сәт маңызды болды, өйткені олар сәттіліктің қуанышын ғана емес, сонымен бірге ұзақ тәрбие жолының аяқталуына байланысты толқуларды да бастан өткерді.

1973 жылы директор Р.Н.Абдульмановтың табанды күш-жігерінің арқасында екінші үш қабатты ғимарат салынып, пайдалануға берілді. Жаңа ғимаратта кең сыныптар, мұғалімдер бөлмесі, директордың кабинеті, сондай — ақ мерекелерді өткізуге арналған арнайы бөлме-вестибюль пайда болды. Осы кезеңде мектепте 280-ден 320-ға дейін бала оқыды, ал оқушылар 4 тігін және ағаш ұстасы шеберханаларында оқыды.
Мектепте екі көкөніс қоймасы мен жылыжай салынды, сондай-ақ көкөніс өсіруге арналған 1,5 га мектеп жанындағы учаске салынды. Тәрбиеленушілердің тамақтануын жақсарту үшін Шемонаиха маңында омарта ұйымдастырылды. Физиотерапияға арналған құралдармен жабдықталған медициналық кабинет жұмыс істеді. 1973 жылдан 1997 жылға дейін М. Н. Шумилова басқарған кітапханада кітап қоры жиналды.

Мектеп асханасы да жаңартудан өтті: жаңа пештер мен электр плиталары, электр қуаты және электр ет тартқышы қуат сапасын айтарлықтай жақсартты. Асханада ағаш еден мәрмәрмен ауыстырылды, ал қабырғалары плиткамен жабылған, бұл тәрбиеленушілерге ыңғайлы жағдай жасады.
Мектеп-интернат ұжымы бай және шығармашылық өмір сүрді. Оқу орнының базасында логопедия және еңбекке баулу бойынша облыстық семинарлар өткізілді. Тәрбиеленушілер барлық қажетті заттармен: киіммен, аяқ киіммен, оқулықтармен және жазу керек-жарақтарымен, сондай-ақ толыққанды үш реттік тамақпен қамтамасыз етілді. Сынып бөлмелеріне жаңа жиһаз сатып алынды.
1963-1998 жылдар аралығында бірнеше талантты мұғалімдер лайықты демалысқа шықты, ал мектеп ұжымы оқу процесін дамытып, жетілдіруді жалғастырған жас, шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдермен толықтырылды.


01.09.1999 жылы ШҚО әкімінің №728 шешімімен “ШҚО жетім балаларға арналған арнайы мектеп – интернаты”ММ болып қайта құрылды.
21.11.2011 жылы “ШҚО жетім балаларға арналған арнайы мектеп – интернаты” ММ ШҚО әкімінің №263 қаулысымен ШҚО білім басқармасының “ШҚО жетім балаларға арналған арнайы мектеп – интернаты” КММ болып өзгертілді.

Шығыс Қазақстан облысы әкімінің 07.12.2015 жылғы № 325 “Облыстың білім беру мекемелері желісіндегі өзгерістер туралы” шешіміне сәйкес ШҚО білім басқармасының “Шығыс Қазақстан облыстық жетім балаларға арналған арнайы мектеп-интернаты” коммуналдық мемлекеттік мекемесі ШҚО білім басқармасының “Шығыс Қазақстан облыстық арнайы мектеп-интернаты” коммуналдық мемлекеттік мекемесі болып қайта ұйымдастырылды.
Шығыс Қазақстан облысы әкімінің 06.09.2019 жылғы № 310 “Облыстың білім беру мекемелері желісіндегі өзгерістер туралы” қаулысына сәйкес ШҚО білім басқармасының “Шығыс Қазақстан облыстық арнайы мектеп-интернаты” коммуналдық мемлекеттік мекемесі ШҚО білім басқармасының “№ 8 арнайы мектеп-интернаты” коммуналдық мемлекеттік мекемесі болып қайта ұйымдастырылды.
2022 жылдың 01 желтоқсанынан бастап Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының “№8 арнайы мектеп – интернаты” коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директоры болып Картенова Айгуль Максутхановна тағайындалды.

Қазіргі уақытта мектепте 161 бала оқиды және оларды 73 педагог оқытады. Мекеме тәулік бойы және бес күндік оқу аптасы режимінде жұмыс істейді. Мектеп-интернатта жеңіл және орташа зиятының бұзылыстары бар балалар оқиды.

Мектеп екі байланыс ғимаратында орналасқан: оқу және жатын бөлме. Мектеп аумағында кір жуатын орын, монша, футбол алаңы және ойын алаңы бар. Интеллектісі бұзылған балаларды оқытуда “Жалпы еңбек даярлығы”, “кәсіптік-еңбек даярлығы”, “әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау” пәндерін, сондай-ақ түзету компоненті: “сөйлеу дамуының кемшіліктерін түзету”, “түзету ырғағы”, “белсенді-моторлық сипаттағы жеке және топтық сабақтар”, “Жеке және топтық дамыту сабақтары”.
2023 жылы “Қазақстан халқына” қоғамдық қорының қайырымдылық бағдарламасы аясында мектеп интерактивті жабдықтармен, заманауи жиһаздармен және оқу-әдістемелік жиынтықтармен жабдықталған, 6 оқу кабинеті, оның ішінде екі шеберхана жабдықталған.
1.Информатика кабинеті 11 жаңа компьютермен, лазерлік сағ/Б көпфункционалды құрылғымен, интерактивті тақтамен, оқу жиһазымен ,интерактивті панельмен, қауіпсіздік техникасы ережелері бойынша дайын IT – технологиялар стендтерімен, керек-жарақтары бар алғашқы көмек қобдишасымен толықтырылды.
2.Психологтың кабинеті дамушы пәндік ортаның бөлігі болып табылады, балаларға, ата-аналарға, мұғалімдерге психологиялық көмек көрсетуге қызмет етеді, сонымен қатар психолог қабылдау жүйелерін ынталандыруға арналған жабдықтармен жабдықталған сенсорлық бөлмеде өз сабақтарын өткізеді: тактильді, есту, көру, вестибулярлық. Дыбыстар, жарық пен түс, массаж беттері сезім мүшелеріне стимулятор ретінде қолданылады.
3. Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау кабинеті балаларды тұрмыста барлық қажетті дағдыларға үйретуге арналған жабдықтармен: асхана жабдықтары – асханалық және ас үй керек-жарақтары, тоңазытқыш, электр плитасы, үтіктер, шаңсорғыштар, интерактивті тақтамен жабдықталған.
4. Мектепте мемлекеттік және орыс тілінде оқытатын 2 логопед жұмыс істейді, онда сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізіледі. Жаңа дидактикалық материал балалармен сабақтарды қызықты,көрнекі етуге мүмкіндік береді.
5. Тігін шеберханасы тұрмыстық тігін машиналарымен, тоқыма қол станогымен, кесте тігу машинасымен, оверлокпен, жаңа жиһазбен жабдықталған.
6. Ағаш ұстасы шеберханасы ағаш ұстасы мен слесарь станоктарымен, жұмыс үстелдерімен, құралдар жиынтығымен жабдықталған.
Белсенді қозғалыс сипатындағы жеке және топтық сабақтар қосалқы элементтермен жабдықталған “жұмсақ бөлме” : құрғақ бассейн, туннель, жұмсақ орындық, жеңіл текшелер.
Біздің мектеп-интернаттың оқушылары облыстық және қалалық жарыстардың, жыл сайынғы “Жұлдызай” конкурсының ұйымдастырушылары өткізетін барлық спорттық іс-шаралардың белсенді қатысушылары болып табылады және жүлделі орындарға ие болады.
SpecialOlympics жобасы аясында арнайы мектеп оқушылары арасында мектеп-интернаттың құрама командасы жеңіл атлетика, футбол, армрестлингтен бірнеше рет жүлделі орындарға ие болды.
Арнайы мектеп-интернаттың басты міндеті-дербестік пен өзін-өзі жүзеге асыруға, өмірлік талаптарға сәйкес өзін-өзі ұстай білуге үйрету, кәсіби қызметті таңдауда жеке қалыптасу процесінде көмек көрсету. Мектеп-интернаттағы барлық оқу процесін мектеп педагогтары білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып ұйымдастырады, білім алу үшін арнайы жағдайлар жасалады.