Арнайы мектептер жалпы білім беретін мектептермен ортақ білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу, дамыту міндеттерін, сондай-ақ бұзылған функцияларды түзету және өтеу міндеттерін шешеді, оларға мыналар жатады:

      1) бастауыш (0-4 сыныптар)және негізгі орта білім беру (5-10 сыныптар) деңгейлерінде ұзақ оқу мерзімдері;

      2) оқытудың арнайы әдістері, тәсілдері мен құралдары;

      3) Техникалық және компенсаторлық құралдар;

      4) тіршілік ортасы;

      5) арнайы дайындалған мұғалімдер;

      6) психологиялық-педагогикалық көмек (логопедтер, арнайы педагогтер (сурдопедагогтар, тифлопедагогтар, олигофренопедагогтар), психологтар, әлеуметтік педагогтер, ЕДШ нұсқаушылары);

      7) даму кемшіліктерінің орнын толтыруды, әлеуметтік, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз ететін оқу жоспарының арнайы пәндері;

      8) медициналық, әлеуметтік.

ШҚО ББ “№8 арнайы мектеп-интернаты”КММ балаларды дамытуға, олардың өмір сүру сапасын жақсартуға және қоғамға интеграциялауға ықпал ететін келесі бағыттар бойынша оқу-тәрбие процесін жүзеге асырады:

1. Әлеуметтену және бейімделу

Мақсаты: балаларға күнделікті өмір сүруді үйренуге, қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, топта жұмыс істеуге, қарапайым тұрмыстық тапсырмаларды орындауға көмектесу.

Әдістері:

Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын үйрету (тамақ дайындау, тазалау, жуу).

Эмоционалды интеллектті дамытуға бағытталған топтық сабақтар өткізу (эмоцияларды басқару, ынтымақтастық).

Сыртқы ортаға бейімделу үшін қоғамдық орындарға шығуды ұйымдастыру.

2. Еңбекке баулу және кәсіптік даярлау

Мақсаты: балаларды еңбек қызметіне дайындау, болашақта пайдалы болуы мүмкін дағдыларды дамыту.

Әдістері:

Шеберханаларды ұйымдастыру (қол еңбегі, өнер, қолөнер).

Қарапайым кәсіптерге оқыту (ағаш ұстасы, тігінші, слесарь, көгалдандырушы).

Балалардың өндірістік тәжірибеден өтуі үшін жергілікті кәсіпорындармен ынтымақтастық.

3. Арнайы білім беру және қоғамға интеграция

Мақсаты: интеллектісі бұзылған балалардың облыс колледждеріне және жалпы қоғамға әлеуметтік интеграциялануына ықпал ету.

Әдістері:

Өзара әрекеттесуді дамыту үшін сақталған интеллектісі бар балалармен бірлескен сабақтар ұйымдастыру.

Қосымша білім беру арқылы оқушыларды әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларға үйрету.

Ата-аналарға балаларын оқыту мен әлеуметтік бейімделуге қолдау көрсету үшін кеңес беру.

4. Психоэмоционалды денсаулықты дамыту

Мақсаты: балалардың психологиялық денсаулығын қолдау, эмоционалды сауаттылық пен өзіне деген сенімділікті үйрету.

Әдістері:

Психологтармен жеке және топтық психотерапиялық сабақтар.

Арт-терапия, музыкалық терапия, стрессті жеңілдету және шығармашылықты дамыту үшін театрландырылған қойылымдар.

Мазасыздықты азайтуға және ішкі тыныштықты дамытуға арналған релаксация және медитация бағдарламалары.

5. Моториканы және физикалық денсаулықты дамыту

Мақсаты: үйлестіруді, физикалық белсенділікті және балалардың жалпы денсаулығын жақсарту.

Әдістері:

Мүмкіндігі шектеулі балаларға бейімделген тұрақты дене шынықтыру сабақтары.

Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, бәсекелестікке емес, қатысуға баса назар аудару.

Дұрыс тамақтану, физикалық белсенділік және жеке гигиена сияқты салауатты әдеттерге үйрету.

6. Оқыту үшін технологияны қолдану

Мақсаты: ақыл-ойы бұзылған балалардың қажеттіліктеріне білім беру процесін бейімдеу үшін заманауи технологияларды қолдану.

Әдістері:

Мультимедиялық құралдарды қолдана отырып, арнайы білім беру бағдарламаларын қолдану.

Жадты, зейінді және басқа танымдық дағдыларды дамыту үшін арнайы қолданбалар мен бағдарламаларды әзірлеу және пайдалану.

Балаларды одан әрі әлеуметтік және кәсіби интеграциялауға жағдай жасау үшін компьютерлермен және планшеттермен жұмыс істеу негіздеріне үйрету.

7. Мәдени-білім беру және демалыс бағдарламалары

Мақсаты: мәдениетке, өнерге және хоббиге деген қызығушылықты дамыту.

Әдістері:

Мұражайларға, театрларға, көрмелерге экскурсиялар ұйымдастыру.

Шығармашылық сабақтары (сурет, музыка, би, театр).

Тақырыптық мерекелер өткізу, жергілікті Мәдени іс-шараларға қатысу.

8. Ата-аналар мен мамандарға арналған білім беру бағдарламасы

Мақсаты: ата-аналардың, мұғалімдердің және әлеуметтік қызметкерлердің хабардарлығы мен белсенділігін арттыру.

Әдістері:

Ақыл-ойы бұзылған балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарға арналған семинарлар, тренингтер және дөңгелек үстелдер өткізу.

Мамандарды ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу әдістеріне оқыту.

Басқа білім беру мекемелерімен тәжірибе алмасуға арналған желілік және онлайн курстар.

Бұл бағыттар интеллектісі бұзылған балалар білім алып қана қоймай, дами алатын, ел өміріне толыққанды қатысуға дайындала отырып, қоғамдағы өмірге бейімделетін кешенді және көп қырлы білім беру ортасын құруға көмектеседі.